نگاهی جدید به الگوی 4p در بازاریابی

فلسفه معروف 4P بیش از نیم قرن پیش ابتدا توسط نیل بوردِن مطرح و جِرِمی مکارتی آمریکایی آنرا منتشر و به اسم آمیخته(آمیزه)بازاریابی توضیح داد. که بعدها به 4P کلاسیک در رشته بازاریابی شهرت یافت. به [...]

چرا درآمد زیاد خجالت ندارد؟!

بالاخره کسب درآمد خوب، برای همه ما تبدیل به یک ضرورت شده. عده‌ای پول و درآمد را چیز مقدسی نمی‌دانند و آن را صرفاً ابزاری برای امرار معاش می‌دانند. از طرفی در ۹۹ درصد حوزه‌ها وقتی شما تبدیل به یک [...]

چرا استقامت مهم است؟

سلام، باز هم با موضوعی جذاب و خواندنی همراه شما هستیم. تابحال فکر کردید که چقدر انسان مقاومی هستید؟ یا به چند تا از خواسته‌هایی که داشتید رسیده‌اید؟ معمولا برای رسیدن به اهدافی که دارید از چه [...]

حداقل‌های یک رزومه جذاب

سلام، به آی‌بهتر خوش آمدید. امروز می‌خواهیم با هم راجع به یک موضوع مهم و حیاتی یعنی داشتن یک رزومه خوب و کار‌آمد صحبت کنیم. خیلی از ما هنوز نمی‌دانیم برای داشتن رزومه‌ای جذاب که فرستادنش به هر [...]

نبوغ چیست؟

من آرین سلیمانی هستم و امروز با یک مقاله‌ی دیگر در مورد شکوفایی نبوغ با شما خواهم بود. این‌بار می‌خواهم به موضوعی جنجالی و متفاوت در زمینه‌ی شکوفایی نبوغ بپردازم؛ موضوعی که می‌تواند تکلیف همه‌چیز [...]

برند‌سازی شخصی برای شکوفایی نبوغ

سلام. امروز هم با یک موضوع خوب و بسیار بسیار کاربردی با شما هستم، آن هم در دو حوزه‌ی برندسازی شخصی و شکوفایی نبوغ. دلیلی که دست به نوشتن و انتشار این مطلب زدم این بود که با کامنت‌های فوق‌العاده [...]

تفاوت استعدادها با نقاط قوت

وقتی صحبت از انقلاب نقاط قوت می‌شود، وقتی گفته می‌شود «این نقاط قوت هستند که شما را به یک نابغه یا انسان بسیار موفق تبدیل می‌کنند»، اکثراً اینطور برداشت می‌شود که برای شناسایی نقاط قوت باید به [...]