لحظاتی برای برند‌سازی شخصی

 In برندسازی شخصی
لحظاتی برای برند‌سازی شخصیReviewed by آرین سلیمانی on Feb 18Rating: 5.0

بیایید کمی در مورد برند شخصی شما و مسیری که لازم است برای برند سازی شخصی طی کنید تا به چهره‌ای محبوب، شناخته‌شده و اثرگذار تبدیل شوید باهمدیگر به صحبت بنشینیم. آماده‌اید تا لحظاتی را نه تنها در اینجا، بلکه در طی روز برای افزایش قدرت برند شخصی خودتان قرار دهید؟ قطعاً لازم است چنین کاری را انجام دهید، برای همین می‌خواهم در این مطلب کوتاه به یکی از این موارد ضروری بپردازم. با من همراه باشید تا گام به گام به یک برند شخصی عالی دست پیدا کنید.

نقش «دیگران» در برندسازی شخصی

برند شخصی شما نشان از دیدگاه عمومی دیگران نسبت به شخصیت، دیدگاه‌ها، مهارت و یا تخصص شما می‌باشد. در یک کلام، برند شخصی شما در ارتباط مستقیمی با دیدگاه دیگران قرار دارد. دیگران در مورد شما چطور فکر می‌کنند؟ دیگران چقدر شما را می‌شناسند؟ دیگران چقدر به شما علاقه دارند؟ دیگران چقدر مایلند تا توصیه‌های شما را عملی کنند؟ دیگران تا کجا حاضرند به شما اعتماد کنند؟ اما همه چیز به دیگران باز نمی‌گردد. شما هم در پاسخ به این سوالات نقشی کلیدی را بازی می‌کنید.

نقش «شما» در برندسازی شخصی

دیگران چقدر شما را می‌شناسند؟ دیگران چقدر به شما علاقه دارند؟ دیگران چقدر مایلند تا توصیه‌های شما را عملی کنند؟ دیگران تا کجا حاضرند به شما اعتماد کنند؟ پاسخ این سوالات، بیش از آنکه با دیگران در ارتباط باشد، وابسته به شماست و شما هستید که شروعی برای تمام جواب‌ها خواهید بود. اینکه شما چقدر قابل اعتماد هستید، اینکه توصیه‌های شما چقدر ارزشمندند، اینکه شما چقدر چهره‌ای عمومی و مقبول هستید و اینکه شما به چه میزان انسانی ارزشمند می‌باشید؟ به قول یکی از مدرسان خوب کشور، برندسازی شخصی درست مانند پوشیدن لباسی بر تن است. اما اول باید تن و بدنی و تناسب اندامی در کار باشد تا بتوان لباسی برازنده بر آن پوشانید.

باید بدنی باشد تا برایش به دنبال لباسی بگردیم. اگر من تا کنون هیچ نوع سابقه‌ی کار و فعالیت جدی نداشته ام، نمی‌توانم با حضور در فیس بوک و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و پرداخت پول و خریدن صفحه در نشریات مکتوب، برندسازی کنم. برند شخصی وقتی تاثیرگذار است که با واقعیت فرد، منطبق باشد.

قدمی کوچک اما مؤثر | شروعی برای برند سازی شخصی

همانطور که اشاره کردم همه‌چیز در ساختن یک برند شخصی قوی از شما شروع می‌شود و یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین قدم‌هایتان در راه برند سازی شخصی باید ارتقاء شخصی و شخصیتی خودتان باشد. برای این‌ منظور باید کارهای زیادی انجام دهید که البته همه‌ی آنها عملی، ساده و لذت‌بخش خواهند بود. در این مطلب قصد ندارم به همه‌ی آنها بپردازم و می‌خواهم فقط به یکی از قدم‌های ضروری شما در مسیر برند سازی شخصی اشاره کنم. و اما بعد از این اشاره، نوبت شماست که این قدم‌های کوچک، ساده و تأثیرگذار را پیگیری کنید تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنید. آماده‌اید؟

انتخاب زمینه برندسازی شخصی

شما نمی‌توانید در همه‌چیز خوب و عالی باشید. برای همین باید قبل از هرچیز زمینه‌ای که می‌خواهید در آن به یک برند شخصی محبوب و مؤثر تبدیل شوید را انتخاب کنید. شاید لازم به عجله نباشد، اما این کار، قطعاً جزو فعالیت‌های مهم اما غیر فوری شما خواهد بود. همانطور که قبلاً در این مقاله به آن اشاره کردم، مهم‌ترین فعالیت‌های یک انسان موفق را فعالیت‌های مهم اما غیر فوری تشکیل می‌دهند. یعنی فعالیت‌هایی که به دلیل فوری نبودن مورد غفلت دیگران واقع می‌شوند، اما آنقدر مهم و ارزشمند می‌باشند که انجام آنها برای دستیابی به موفقیت کاملاً ضروریست.

شما باید طی چند روز زمینه‌ی خودتان را انتخاب کنید و برای اینکه بدانید باید دقیقاً از کجا شروع کنید، من همه چیز را در مقاله‌ی «انتخاب زمینه برای برند سازی شخصی» با شما درمیان گذاشته‌ام. همین حالا سری به این مقاله بزنید، آن را حسابی زیر و رو کنید و نکات ارزشمند آن را یادداشت کنید. فراموش نکنید این کار لازمه‌ی شروع برند سازی شخصی شما خواهد بود و ما نیز در کارگاه‌های عملی خود چنین قدمی را در کنار همراهان خود طی می‌کنیم.

حوزه پرسونال برندینگمطالعه، تحقیق و سرگرمی

حالا شما زمینه‌ی برند سازی شخصی خودتان را انتخاب کرده‌اید و آماده‌ی برداشتن قدم‌هایی اساسی در این راه هستید. فرض کنید می‌خواهد در یکی از زمینه‌‌های «خوشبختی خانواده»، «مشاوره مالی»، «سخنرانی»، «برنامه‌نویسی»، «روانشناسی»، «مدیریت و رهبری» و یا حتی «طنز» به یک برند شخصی و فردی قابل اتکا در جامعه تبدیل شوید. همانطور که گفتم همه‌چیز باید از خود شما شروع شود. شما باید حرفی برای گفتن داشته باشید، باید مطلبی مفید برای دیگران در دست داشته باشید و نهایتاً باید چیزی بگوئید تا دیگران را شیفته‌ی خود کنید.

برای این منظور باید در حوزه‌‌ای که برای برند سازی شخصی خود انتخاب کرده‌اید مطالعه کنید. در جریان تحقیقات روز و جالب قرار بگیرید و گهگاهی خودتان هم دست به تحقیقات و حتی مصاحبه‌هایی بزنید. شما باید در زمینه‌‌ای که می‌خواهید به یک برند شخصی قوی تبدیل شوید برای خودتان سرگرمی‌هایی جور کنید! شاید حرفم برایتان عجیب باشد اما این حقیقت است که زمینه‌ی برند سازی شخصی شما در ارتباطی مستقیم با علایق و نقاط قوت شما خواهد بود. همه چیز را در این مورد در مقاله‌ی «انتخاب زمینه برای برند سازی شخصی» به شما گفته‌ام. در این مسیر می‌توانید با مشاهده‌ی ویدئوها، برنامه‌های تلویزیونی، مصاحبه‌ها و گشت و گذارهای مختلف در حوزه‌ی برند سازی شخصی خودتان سرگرم شوید و در کنار زندگی روزانه خود، به ارتقاء شخصی و شخصیتی دست پیدا کنید.

بهترین کتاب‌های حوزه‌ی خود که می‌خواهید در آن تبدیل به یک برند شخصی شوید را پیدا کنید. به وب‌سایت‌های مرتبط سری بزنید، مقاله بخوانید، افراد مشهور در آن زمینه‌ را شناسایی کنید، ویدئوهای گوناگون ببینید، به موضوعات مختلف آن فکر کنید و نهایتاً با دیگران درباره‌ی موضوعاتی که بر روی آنها کار می‌کنید به گفتگو بپردازید. اما یک لحظه صبر کنید…. آیا برای تبدیل شدن به یک برند شخصی در زمینه‌ای مانند طنز نیز باید به مطالعه بپردازیم؟

آیا همه زمینه‌های برندسازی شخصی نیاز به مطالعه دارند؟!

وقتی با شما درمورد مطالعه صحبت می‌کنم، تنها به کتاب‌خواندن اشاره نمی‌کنم. گرچه شما می‌توانید به کتاب‌های بسیار خوبی در تمام زمینه‌ها دست پیدا کنید. فرض کنید می‌خواهید به یک قهرمان طنز تبدیل شوید (این موضوع نه تنها ایرادی ندارد، بلکه اگر طنز جزو نقاط قوت شما قرار دارد، این بهترین کاری است که شما می‌توانید انجام دهید). کتاب‌های فراوانی در زمینه‌ی طنز به زبان فارسی و انگلیسی موجود است تا بتوانید به نکاتی عالی در مورد مخاطبان خود، شیوه‌های گوناگون طنز و موارد دیگر پی ببرید.

همینطور تفکر، تمرین، بررسی طنز دیگر افراد فعال در این حوزه نیز می‌تواند جزو مطالعات شما قرار گیرد. برای نمونه می‌توانید سبک‌های مختلف طنز در افراد مخلتف و بازخورد مخاطبان به رفتارهای گوناگون یک طنزپرداز را مورد بررسی قرار دهید و البته نام تمام این فعالیت‌ها را مطالعه بگذارید.

پرسونال برندینگ طنزامیدوارم که از این مطلب استفاده لازم را برده باشید و تمام نکات و مواردی را که لازم است برای دست‌یابی به یک برند شخصی مدنظر داشته باشید را دنبال کنید. درصورت داشتن هرگونه ابهام و یا سوال، از طریق کامنت همین مقاله با ما در ارتباط باشید. همینطور به زودی مقالات بسیار بیشتری در حوزه‌ی برند سازی شخصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، پس همچنان با ما همراه باشید و برای اینکه در جریان آخرین مطالب در این حوزه قرار بگیرید، در خبرنامه ما عضو شوید.

همین حالا با دوستانتان به اشتراک بذارید
Recent Posts
Showing 27 comments
  • elhamkhandel
    پاسخ دادن

    خیلی وقت ها ما به یک زمینه علاقه مندیم اما در زمینه های دیگه استعداد و توانایی داریم. اینجا ممکنه آدم نتونه تصمیم بگیره که باید زمینه ای رو که در اون استعداد داره رو دنبال کنه چون براش راحت تره یا اینکه دنبال علاقه ش بره و تو زمینه ای که براش جذاب هست مطالعاتش رو شروع کنه. و یک سوال دیگه اینکه وقتی زمینه رو انتخاب کرد و درباره ش مطالعه کرد قدم بعدیش چیه؟

    • آرین سلیمانی
      پاسخ دادن

      توصیه من و البته یکی از دوستان خوب روانشناسم در این موارد اینه که مدتی به علاقه‌مندی‌های خودتون بپردازین. با احتمال بالایی زمینه‌های علاقه‌مندی شما در حوزه‌ی نقاط قوت شما قرار دارند و تابحال به این دلیل به این موضوع پی نبردید که فرصتی آنچنانی بر روی اون زمینه اختصاص ندادید. اگر دیدید به هیچ عنوان در حوزه‌ی علاقه مندی خود توانایی و استعداد ندارید، ناخودآگاه از انجام اون توسط خودتون سرد خواهید شد و راهی دیگر مثل کار تیمی پیدا خواهید کرد.
      برای مثال افرادی هستن که به شدت علاقه مند به طراحی اپلیکیشن هستند که اتفاقا به دلیل رواج اپلیکیشن‌های موبایل با تعداد زیادی از این دسته افراد روبرو شدم. اما ذهنی متناسب و مناسب برای کدنویسی و برنامه‌نویسی رو ندارن. بعد از مدتی سرد و سر درگم می‌شن. اما همین افراد میتونن در بخش مدیریت پروژه، برنامه‌ریزی، طراحی رابط کاربری، ایده‌پردازی و….. نقش‌های عالی و خوبی رو بازی کنن. باید ببینید آیا به موضوعی که علاقه دارید، در شاخه‌ی بخصوصی از اون دارای نقطه قوت هستید یا نه. همونطور که اشاره کردم به احتمال بالایی ارتباطی بین نقاط قوت شما و زمینه‌ی علاقه‌مندی شما وجود دارده.
      اگر موضوع همچنان ادامه داشت با من در ارتباط باشید تا باهم جلوتر بریم.

      در مورد گام‌های بعدی پرسونال برندینگ باید ما رو همراهی کنید. برای اینکه پرسونال برندینگ دارای ابعاد وسیعی هست که به مرور موارد گوناگون اون خدمت شما ارائه میشه.

  • negar
    پاسخ دادن

    واقعا موضوع جالب و مقاله ی مفیدی بود. درحال حاضر تمام مشکل من با خودم اینه که از نظر همه در برخورد اول یک آدم بسیار مغرور و خودشیفته به نظر میام.
    تمام اطرافیان و دوستانم بهم میگن ما اصلا تصور نمی کردیم انقدر شوخ و صمیمی باشی. دلیلش هم اینه که در برخورد اول با یک آدم جدید من حسابی دچار استرس میشم و میرم تو فکر که چی بگم که خوب به نظر بیام؟ ظاهرم خوبه؟ الان اون چه فکری راجع به من میکنه؟
    و متاسفانه توی همین زمانی که من دارم تلاش میکنم به این نتیجه برسم که چه حرفی بزنم که خوب به نظر بیام، اون طرف پیش خودش میگه چقدر مغرور حتی یک کلمه هم حرف نمیزنه. امیدوارم بتونم برند مغرور رو که دیگران روی من گذاشتن عوض کنم.

    • آرین سلیمانی
      پاسخ دادن

      سلام خدمت شما دوست و همراه خوب
      تبریک می‌گم که انقدر دقیق و خوب در مورد خودتون به نتیجه رسیدید و یک گام اصلی رو برداشتید. حتی شما دلیل مساله رو هم پیدا کردید (اینکه به دلیل استرس و…) که یک گام بسیار بسیار بزرگ بوده. پس حالا باید بریم سروقت راه حل. آماده‌اید؟

      استرس و اضطراب تا حد زیادی به ژنتیک شما برمی‌گرده و البته به هیچ عنوان نقص به حساب نمیاد. همین ویژگی باعث تفکر و تأمیل بیشتر در شما بوده و باعث میشه فردی معقول‌تر به نظر برسید. چرا که قبل از هر برخوردی آنچنان به موضوع و ارتباطاتی که می‌خواد شکل بگیره فکر می‌کنید که جوانب زیادی رو درنظر می‌گیرید. این یک نقطه قوت هست اما…
      اما این مساله باعث آزردگی شما هم میشه. نکته مثبت، صبر و تأمل شما برای ابراز نظر و عقیده هست و نکته‌ی آزار دهنده، معذب بودنه که می‌خوام در مورد اون با شما حرف بزنم:

      دلیلی نداره شما در هنگام روبرویی با افراد گوناگون معذب باشید. ظاهر و باطن شما هرطور که هست، همینه که هست. شما باید به وجود خودتون افتخار کنید و به هیچ عنوان نگران این نباشید که دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنن. اگر نظر شخص بخصوصی در مورد شما مهم و تاثیرگذار باشه، پس بهتره نظرش منطبق بر خودِ واقعی شما باشه. شما با هر تیپ، ظاهر، و شخصیتی که برای خودتون می‌پسندید باید مورد توجه دیگران واقع بشید.
      شما حق انتخاب دارید. مثلاً تیپ و ظاهری رو برای خودتون انتخاب می‌کنید. این شما هستید و دیگران هم باید شما رو به همین شکل بپذیرن. حالا هرطور که مایل هستن فکر کنن. کما اینکه افرادی که قراره شما روی اونها تاثیرگذار باشید و یا اونها می‌خوان روی شما تاثیر گذار باشن، ارتباطشون با شما صرفاً در ملاقات اول خلاصه نخواهد شد. اونها بارها و بارها شما رو خواهند دید و به زودی شخصیت واقعی شما رو خواهند شناخت.

      پس سعی کنید وقتی با دیگران برخورد دارید به هیچ وجه معذب نباشید، بلکه خودتون باشید… راحت و آسوده و از همین آسودگی، نفسی راحت بکشید. با خودتان تعداد دفعاتی که این کار را تمرین می‌کنید یادداشت کنید. تا ۱۰۰ بار این کار را تکرار کنید. و نکته دیگه اینکه این جزوی از شخصیت شماست که در نگاه‌های اول، شرایط رو مورد سنجش قرار میدید و بعد لب به صحبت و ابراز نظر باز می‌کنید. من هم در این ویژگی مثل شما هستم و اتفاقا مورد اسقبال خیلی‌ها هم قرار گرفته. بعد از مدتی شما رو به عنوان شخصیتی فکور خواهند شناخت 🙂

      ریشه یابی که انجام دادید

  • aram
    پاسخ دادن

    نیاز به مثال های بیشتری برای این مقاله است.
    مطلب کمی نامفهوم است

    • آرین سلیمانی
      پاسخ دادن

      ممنون از دوست خوبم که البته از روی ip شناختمتون 😉
      حتماً مطلب رو مورد بازبینی قرار خواهم داد. متشکرم از نظر ارزشمندتون. عموماً مطالب مدتی بعد دوباره مورد بازبینی قرار می‌گیرند، اما حتماً به دلیل کامنت شما این مطلب رو در اولویت قرار خواهم داد.

  • pbteska
    پاسخ دادن

    تمام عملکردها و فعالیت‌های یک سازمان قابلیت تاثیر گذاری بر «برند» را دارند و برای همین جهت‌گیری کلی سازمان باید برای خلق برند برتر یکپارچه شود.

    کریستین ژیواژ در این مورد این تعریف را ارائه داده است

    • آرین سلیمانی
      پاسخ دادن

      سلام خدمت دوست و همراه گرامی
      مطلبی که گفتید مطلب زیبایی بود و اتفاقاً در پرسونال برندینگ هم همینطور هست. اگه بخوایم تعریفی که نقل کردید رو در زبان پرسونال برندینگ هم وارد کنیم باید بگیم:
      “تمام عملکردها و فعالیت‌های یک شخص، قابلیت تاثیرگذاری بر «برند شخصی» را دارند و برای همین جهت‌گیری کلی فرد باید برای خلق برند شخصی برتر، یکپارچه شود”.

      ممنون از دیدگاه سازنده‌ی شما

  • حسین یاری
    پاسخ دادن

    سلام
    آدم باید استعداد خودشو توی زمینه ای که بهش علاقه داره پیدا کنه.اول از همه کامل روی اون مورد تحقیق کنه و مورد بررسی قرار بده و پیگیر اون استعدادش بشه تا بتونه موفق بشه.
    البته هر فرد به نظر من میتونه در چند زمینه موفق بشه که مهمترین اون بستگی به علاقه شخصی خودش داره تا در اون مورد موفق بشه.

  • ebrahim
    پاسخ دادن

    میشه از این سایت به عنوان بهترین مرجع فارسی پرسونال برندینگ اسم برد 🙂
    کافیه خودتون یه سرچ توی اینترنت کنید.همه سایتا فقط مطالب کلیشه ای گذاشتن.زبانمونم خوب نیست بدبختی 😐

  • saye
    پاسخ دادن

    personal branding
    جالب بود ممنون
    به نظر من اولین قدم در تحقق این امر اینه که طرف شخصیت درونی و قابلیت های خودش رو کشف کنه و روی بهترین گزینه کلیک کنه

  • یوسف عزیزی
    پاسخ دادن

    سلام و طبق معمول خیلی خیلی عالی. من هم همیشه دنبال ساخت چنین برندی برای خودم بودم . چندین سال پیش وقتی دبیرستان درس میخوندیم دست به قلم بودم و داستان کوتاه کار میکردم. که جایزهای استانی و کشوری زیادی دریافت کرده بودم . عاشق مطالعه و نوشتن هستم و خیلی ها هم به این منظور میشناسمند. اما مشکل اینجا هست . بخاطر مشکلات فکری . کمی از قلم و کااغذ دور شدم . و چند روز پیش یه پیشنهاد همکاری برای نوشتن اموزش و…. برام شد اما اصلا فکر و ذهنم نمیچرخه . قلمم راه نمیره و… منم میخام برندمو معتبر کنم چیکار کنم؟؟؟؟

    • آرین سلیمانی
      پاسخ دادن

      سلام خدمت دوست خوبم یوسف عزیری عزیز
      چقدر خوشحالم که می‌شنونم توانایی نوشتن در وجودتون موج میزنه. خصوصاً که این ویژگی و نقطه قوت در دنیای امروز اینترنت خیلی خیلی ارزشمنده. اتفاقا من هم به زودی مطالبی در مورد ارزش بازاریابی اطلاعات و دست‌نوشته‌ها در رابطه با پرسونال برندینگ منتشر خواهم کرد که همه تأئید کننده ارزشمندی این نقطه قوت شما هستند.

      شما توانایی دارید، شما در گذشته خودتون رو ثابت کردید و تنها به دلیل دور بودن از نوشتن هست که کمی ضعیف شدید. این کاملا طبیعیه. خود من هم اگر مدتی نوشتن رو کنار بذارم رو به عقب میرم و بعد از مدتی که شروع دوباره می‌کنم، همه چیز به حالت عادی برمیگرده. اما بیایید باهم شروع کنیم.
      شما وب‌سایتی دارید. باید شروع کنید درمورد موضوعی دست به قلم شدن. باید بر روی موضوعات و کلمات کلیدی خاصی تمرکز کنید تا کم کم در جستجوهای گوگل هم ظاهر بشید. اما قبل از اون حتماً باید برای خودتون موضوعی انتخاب کنید. حتماً این مقاله رو بخونید: انتخاب زمینه پرسونال برندینگ

      ازتون می‌خوام همچنان با من در ارتباط باشید. اول موضوع انتخاب کنید و اگر لازم بود حتماً در این مورد راهنماییتون خواهم کرد. بعد باید شروع کنید به درج مقالاتی در حدود ۸۰۰ کلمه در وب‌سایتتون. اوایل خیلی سختگیری نکنید. حتی لازم نیست از تصاویر با کیفیت و جملات میخکوب کننده استفاده کنید. فقط مطلب منتشر کنید. در گام‌های بعدی به سایتتون سر می‌زنم و باهم در ارتباط خواهیم بود. اگر خوب پیش برید، حتما وبسایتتون رو به مخاطبان مدرسه نوابغ هم معرفی خواهم کرد 🙂
      یادتون باشه، این کار برای شما هیچ هزینه‌ای نداره. شما وبسایت و بستری آماده دارید و تنها هزینه‌ی اون زمان و عشقه. فراموش نکنید که حداقل ۷ ماه زمان لازمه و بازهم ازتون می‌خوام با من در ارتباط باشید

    • آرین سلیمانی
      پاسخ دادن

      در ضمن در مورد سایتتون هم اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید در حال حاضر میتونید با من از طریق ایمیل info[at]ibehtar.ir در ارتباط باشید

  • mohammadsky
    پاسخ دادن

    با سلام خدمت دوستان
    مطلب ارزشمندی بود به نظر من اول باید برای تحقق این موضوع شخص شخصیت درونی و قابلیت های خودش رو پیدا کنه و بهترین آنها را انتخاب کند.

  • مریم
    پاسخ دادن

    باز هم سلام
    مطلب خوب ، با زبانی ساده و قابل فهم برای عموم بود. کمتر جایی میتوان مطلب کامل با توضیحات جامع و با زبان قابل درک رو پیدا کرد . اکثر مطالب هم به زبان لاتین هستند که شاید برای همه کاربرد نداشته باشه.
    ممنون

  • حامد
    پاسخ دادن

    سلام. برای اولین بار بود که به همچین مطلبی برخوردم. واقعا برام جالب بود. ممنون از شما

  • سید
    پاسخ دادن

    سلام و عرض ادب ، ب نظر بنده باید انسان شخصیت خوب و مورد تایید جامعه خود و نزدیکان و اطرافیان را داشته باشد تا ب برندی مورد اعتماد تبدیل شود

  • mohammad
    پاسخ دادن

    باسلام و عرض ادب ممنون ار سایت خوبتون به نظر من انسان باید اول ار همه در درون خودش شخصیت خودش رو بشناسه تا بفهمه که چه جور ادمیه ضعف های خودش رو بیدا کنه نقاط قوت خودش رو بیدا کنه تا وقتی که در جامعه قرار میگیره بتونه شخصیت خودش رو حفظ کنه و ار نظر دیگران خوب باشه

  • رها
    پاسخ دادن

    چقدر خوبه که در سایتتون به موضوع پرسونال برندینگ پرداخته میشه.اینم انقدر اصولی.این تنها مطلب خوب شما نبوده.من هرروز وبسایتتون رو مطالعه میکنم
    ممنون از آقای سلیمانی

  • محمدشفیعی
    پاسخ دادن

    با سلام مشخص کردن هدف می تونه ما رو در زسیدن به اوج در مسیر تکامل هدایت کنه.مطلب های شما می تونن بهترین راه برای شکوفایی نسل جوان باشن.ممنون از اینکه به خیل زیادی از جمعیت بها می دین.سپاس

  • علی آقا
    پاسخ دادن

    درود بر شما نویسنده گرامی. مطلب بسیار مفیدی بود. اینکه ما خودمان را تبدیل به یک برند کنیم کار سختی نیست.

  • امیرحسین فلاح
    پاسخ دادن

    با سلام
    واقعا واقعا ممنونم از مطلب شما واقعا استفاده کردم مخصوصا بخش “نقش شما در پرسونال برندینگ”مطلبی بود ک موضوع ارائه درسیم بود و خدا رو شکر میتونم از همین مطالب استفاده کنم برای ارائه ام.
    ممنون از شما

  • mohammad
    پاسخ دادن

    سلام
    از اطلاعات مفید و خوبی که ارائه دادید ممنونم .
    مطلب مفیدی بود و همینطور سعی می کنم اون رو با دوستانم به اشتراک بزارم .
    در ضمن سایتتوت هم دیر لود میشه .

  • علی
    پاسخ دادن

    با سلام و تشکر از سایت بسیار خوبتان.مطالب شما بسیار مفید بود و کمک زیادی به من کرد.پرسونال برندینگ راهکاری‌ست برای این که برخی از ویژگی‌های یک برند را در یک انسان قرار دهیم، به این ترتیب افرادی همچون کارشناسان، کار آفرینان و هنرمندان می‌توانند در زمینه‌های کاری خود صاحب اعتبار، شهرت، شخصیت و ارزشی قابل ارائه همچون یک نام تجاری یا برند شوند.

  • ashkan
    پاسخ دادن

    با سلام.برند از شخصیت هر فرد ایجاد میشود. اما اینکه مصنوعی است یا طبیعی تشخیصش دشوار است.هرکس با تکیه بر توانایی خود میتواند برای خور یک برند مشخص باشد

  • کامبیز خجالتی
    پاسخ دادن

    میشه گفت فوق العاده بود

Leave a Comment